РАЛЛИ-СПРИНТ «ЭЛИТА СПРИНТ»

РЕГЛАМЕНТ

«Еліта Спринт» Дніпропетровськ, 09 листопада 2013 р.

 

 

ЗМІСТ

ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ

ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА

ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ

ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КВ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ

ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

ГЛАВА 13. НЕСПОРТИВНА ПОВЕДІНКА.

ГЛАВА 14. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ

ГЛАВА 15. ПРИЗИ ТА КУБКИ

 

 ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

1.1. Дніпропетровський обласний автомобільний клуб (ДОАК) організовує клубне змагання з Ралі-спринту «Еліта-Спринт» на території Дніпропетровської області. Змагання проводитиметься у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання №______ від «_______________» 2013 року).

1.2. Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами, та цим Регламентом. Основною метою заходу є сприяння розвитку автомобільного спорту на території Дніпропетровської області і в Україні, та серед населення.

 

 ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

Дата Час Подія
01.11.2013 10:00 Відкриття прийому заявок
Субота 09.11.2013 09:00 Закінчення прийому заявок
07:00-17:00 День проведення змагання «Еліта-Спринт»
07:00-09:00 Реєстрація, адміністративна перевірка учасників.Передстартовий технічний контроль, медичний контроль.
09:00-09:30 Публікація списків допущених учасників, стартової відомості.Урочисте відкриття змагання. Ознайомлення з трасою.
10:00 Старт першого екіпажу
16:00 Фініш останнього екіпажу
16:30 Публікація результатів Раллі-спринт «Еліта-Спринт»
17:00 Урочисте нагородження

 

 

 

 ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ.

3.1. Члени оргкомітету — Чехович Олена, Сидько Юлія, Заболотній Костянтин, Стрижикурка Сергій.

3.2. Адреса постійного секретаріату:

м. Дніпропетровськ, наб. Перемоги, 26-Б, бізнес-центр «КУБ», ДОАК

Офіційні дошки оголошень: elitasport.com.uarally.dp.uadynamicteam.sportboard.net

3.3. Офіційні особи:

Офіційна особа Прізвище, Ім’я Ліцензія, № Місто
Голова КСК Чехович Олена 02.04.0160.13 Дніпропетровськ
Спортивний комісар Ментус Олександр 02.04.0054.13 Дніпропетровськ
Спортивний комісар Сергієнко Давид 03.04.0061.13 Дніпропетровськ
Директор змагання Стрижикурка Сергій 03.04.0161.13 Дніпропетровськ
Головний секретар Сидько Юлія ОА.04.0039.13 Дніпропетровськ
Технічний комісар Горяйнов Марк 03.04.0283.13 Дніпропетровськ
Начальник безпеки Пергат Борис 03.04.0308.13 Дніпропетровськ
Головний хронометрист Панфілов Сергій 02.04.0134.13 Дніпропетровськ
Офіцер по зв’язкам з учасниками Заболотній Костянтин ОА.04.0040.13 Дніпропетровськ

 

 

 ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ.

Ралі-спринт — проводиться на серійних автомобілях включає трасу з грунтовим покриттям 5 км, з проїздом в обох напрямках по два або три рази, в залежності від кількості учасників. Ознайомлення по одному проїзду в обох напрямках. Траса розташована на території аеродрому Кам’янка, пгт. Ювілейне, Дніпропетровського району Дніпропетровської області.

 

 ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ.

5.1. До участі у Ралі-спринт в заліку «ДРАЙВ» та «СПОРТ» допускаються серійні легкові автомобілі з закритим кузовом без каркасу безпеки, що мають державну реєстрацію та відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України.

5.1.1 До участі у заліку «СПОРТ» також допускаються серійні легкові автомобілі які переобладнані для участі у спортивних змагання та не мають державної реєстрації.

5.2. Автомобілі допускаються у наступних класах:

«СПОРТ»

1 клас – моно привід

2 клас – повний привід

«ДРАЙВ»

1 клас до 1600 куб см з моноприводом (без каркасу безпеки)

2 клас вище 1600 куб см з моноприводом (без каркасу безпеки)

3 клас — повний привід (без каркасу безпеки)

5.3. Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,7 для бензинових двигунів, та 1,5 для дизельних, згідно ст. 252 додатку «J» МСК ФІА.

5.4. На автомобілях всіх класів в рекомендованому порядку, з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту 40 мм для написів на крилах, написи і реклама погоджуються з організатором до старту Ралі-спринт.

5.5. На усіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, видані організатором, інші написи та реклама.

5.6. Відсутність хоча б одного стартового номеру, емблеми змагання чи обов’язкової реклами спонсора (якщо відсутність реклами не узгоджена з організатором) тягне грошовий штраф у розмірі 100 грн.

5.7. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення із змаганнь.

 

 ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА.

6.1. Технічна перевірка використовується для присвоєння класу, виключно з метою перевірки відповідності безпеки механічних транспортних засобів учасників, та їх комплектації, згідно технічних вимог даного регламенту.

6.2. Вимоги безпеки до автомобілів.

1. Автомобіль повинен бути укомплектований:

— знаком аварійної зупинки,

— медичною аптечкою,

— буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

— вогнегасником з масою заряду не менш 2-х кг с дійсним часом дії, або системою пожежогасіння, які мають бути міцно укріплені.

2. Дозволяється застосування шин сертифікованих для шляхів загального користування, а у заліку «СПОРТ» також спортивних. Забороняється використання шипованої гуми.

3. Акумуляторна батарея повинна зберігати штатне місце розташування. Коли місце розташування змінене, кріплення АКБ повинно бути у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

4. Рекомендовано мати захисні автомобільні або мото шоломи.

5. Використання шоломів під час знаходження на трасі – ОБОВ’ЯЗКОВЕ!!! При відсутності власних шоломів, учасники мають можливість скористатися шоломами організаторів.

 ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ.

7.1. Екіпаж складається з двох осіб (Пілот та Штурман). Для участі в Ралі-спринт водій та штурман повинні мати ліцензії ФАУ, додаткова інформація по цьому питанню за тел.. 0673719999, 0503620909.

7.2. Заявку на участь у змаганні обов’язково зробити попередньо за телефоном 0673719999, 0503620909, або doak.fau@gmail.com, або info@rally.dp.ua, та подати в письмовому вигляді 09.11.2013 р на адміністративній перевірці до 09-00.

7.3. Під час керування, всі обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

7.4. Під час змагань дозволено пілоту та штурману мінятися місцями.

7.5. Заборонено знаходження у машині сторонніх осіб. Фіксація такого порушення тягне виключення екіпажу з Ралі-спринт без повернення благодійного внеску.

7.6. Організатор має право відмовити в участі в змаганні екіпажу без пояснення причини.

7.7 Кількість екіпажів обмежена 40 автомобілями.

 

 ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ.

8.1. Учасники змагань вносять заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту на адміністративній перевірці 09.11.2013 р.

8.2. Розмір внеску за екіпаж:

Для классу «СПОРТ» – (з обов’язковою рекламою організатора) – 250 грн. Для классу «ДРАЙВ» — (з обов’язковою рекламою організатора) – 150 грн.

— екіпажі з інших міст (за винятком Підгороднього, Новомосковська, Дніпродзержинська) вносять 50% розміру стартового внеску (з обов’язковою рекламою організатора).

 

 ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КЧ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ.

9.1. Виїзд на трасу змагань з території сервісного парку здійснюється ВИКЛЮЧНО через пункт контролю «СТАРТ». Сигнал до старту подається суддею старту державним прапором України (згідно НСК ФАУ), або рукою. При використанні хронометричного комплексу, сигналом до старту є загоряння зеленого світла на табло. Інтервал старту між екіпажами становить 2 (дві) хвилини.

9.2. Контрольні пости позначені:

— «СТАРТ» — стартова арка;

— «ФІНІШ» — фінішна арка, або конуси по обидві боки траси.

9.3. Порядок старту визначається стартовою відомістю, що буде опублікована по закінченню прийняття заявок.

9.3.1. Суворо забороняється перед пунктом контролю «СТАРТ» ставати у 2 ряди, під загрозою виключення зі змагання за рішенням організаторів.

9.4. Розпізнавальними знаками Спортивних Комісарів і Начальників постів будуть жовті або помаранчеві жилети та беджі.

9.5. Під час руху по трасі змагання, всі члени екіпажу повинні бути в шоломах, та пристебнутими пасками безпеки.

9.6. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Фініш проводиться «ходом» без фіксації у контрольній карті.

9.7. Хронометраж буде здійснюватися на лінії фінішу за допомогою хронометра (або хронометражного комплексу) з точністю вимірювання до 0,1 секунди. Хронометраж зупиняється при перетинанні стоп-лінії переднім бампером автомобіля.

9.8. Час, витрачений екіпажами у кожній спеціальній ділянці, виражений у секундах, є кількістю очок, набраною екіпажем на даній спецділянці.

9.9. Переможцем Ралі-спринт визнається той екіпаж, який набрав найменшу кількість очок.

9.10. Будь-які виправлення чи зміни, внесені в контрольну карту та не затвердженні відповідальною особою тягнуть за собою виключення із змагання.

9.11. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО РУХАТИСЬ ПО ТРАСІ ЗМАГАННЯ У ЗВОРОТНЬОМУ НАПРЯМКУ!!!

У випадку технічної поломки на трасі екіпаж повинен забезпечити особисту безпеку, та за наявності можливості, попередити наступний екіпаж про перешкоду на трасі.

9.12. Сигнальні прапори, що використовуються офіційними особами змагання:

а) червоний прапор — зупинка заїзду. Водій повинен негайно зупинитись, та виконати вимоги офіційних осіб;

б) жовтий прапор – сигналізація від маршалів про перешкоду на трасі. Екіпаж повинен максимально знизити швидкість, та доїхати до «ФІНІШУ». В такому випадку час проходження спец ділянки до заліку не зараховується, а екіпажу буде надана можливість додаткового заїзду.

в) державний прапор України – старт спец ділянки.

 

 ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ.

10.1. Всі водії, що керують автомобілями, повинні мати страховий поліс відповідальності перед третіми особами, який є дійсним під час проведення змагань до їх офіційного закінчення. Заявочний внесок не містить в собі оплату страхових полісів.

10.2. Організатор не несе відповідальності за збитки та шкоду, як по відношенню до водіїв та їх майна, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну під час проведення змагань.

10.3. У випадку аварії, водії виконують дії відповідно до ПДР та відмовляються від претензій до Організатора.

10.4. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не менше 1000 гpн.

 

 ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ.

11.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного кодексу (ст. 171 МСК ФАУ)

11.2. Будь – який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання разом із сумою в 100% стартового внеску (застава). Заставу не буде повернено, якщо протест виявиться необґрунтованим.

11.3. Учасники можуть подавати апеляцію у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК.

11.4. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК).

11.5. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК.

11.6. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

 

 ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ.

12.1. Штрафи нараховуються тільки у очках.

12.2. В контрольній карті запис робити мають право ті льки судді . Втрата контрольної карти або наявність у ній виправлень ведуть до виключенню з Ралі-спринт. Відміткою на «СТАРТ» вважається подача автомобіля та контрольної карти судді на «СТАРТ».

12.3. Таблиця пеналізацій:

Порушення Кількість очок
1. Технічний схід (неможливість продовжувати рух по трасіпісля проходження пункту «СТАРТ») Найгірший час проходження спецділянки у класі + 20 очок
2. Запізнення на старт (не подача машини до стартової арки захвилину до потрібного часу, але не більше ніж на 10 хвилин) 30 очок
3. Не проїзд по схемі траси 500 очок

 

12.4 Екіпаж виключається з Ралі-спринт:

У контрольній карті записи мають право робити тільки судді!

Пропажа контрольної картки або наявність у ній виправлень ведуть до виключення з Ралі-спринт.

 

 ГЛАВА 13. НЕСПОРТИВНА ПОВЕДІНКА.

13.1. Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення.

13.2. Колегія Спортивних Комісарів керується додатком до НСК ФАУ ”Правила чесної гри”, визначаючи, чи конкретний вчинок володаря ліцензії ФАУ або Організатора змагання є проявом неспортивної поведінки та вимагає покарання.

13.3. Розглядатимуться як неспортивна поведінка:

— лайка (словесна образа чи використання нецензурних фраз) стосовно офіційної особи, суперника, глядача, представника засобів масової інформації чи іншої людини, що ображає чи принижує цю людину;

лайка визначена як загальновідомі і зрозумілі усім непристойні слова, вимовлені досить чітко і голосно, щоб бути почутими офіційною особою, глядачами чи іншою людиною. При цьому не може бути виправданням емоційний стан особи, наприклад, при поразці або у випадку іншої невдачі;

— факт або спроба, пряма чи непряма, підкупу офіційної особи, яка виконує обов’язки на змаганні або виконує будь-які інші офіційні функції, пов’язані із змаганням;

— отримання, згода отримати або пропозиція отримати хабара;

— очевидні факти фізичної образи та/або залякування, тиск чи агресивне поводження проти суперників, офіційних осіб, глядачів, представників засобів масової інформації або інших осіб; фізична образа визначена як недозволене торкання, поштовхи, удари;

— звертання до суперників чи офіційних осіб без належного шанування;

— навмисне подання заявки, для участі у змаганні, що містить недостовірні, невірні, неповні або неправдиві відомості;

— навмисне нанесення збитку майну Організатора змагання, учасника змагання або глядачів.

 

 ГЛАВА 14. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ.

14.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись. Про всі зміни та доповнення буде повідомлено на офіційних дошках оголошень www.elitasport.com.ua , www.rally.dp.ua , www.dynamicteam.sportboard.net. Розміщення дошки оголошень на місці проведення змагання буде оголошено особливо на передстартовому контролі.

14.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через датовані і нумеровані доповнення, які діють як складова частина даного Регламенту. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, та на дошці оголошень змагання. Одночасно у самий короткий термін вони доводяться безпосередньо учасникам, при наявності фізичної можливості.

 

 ГЛАВА 15. ПРИЗИ, КУБКИ, НАГОРОДЖЕННЯ.

15.1. . Перелік призів і кубків буде оголошено перед стартом Ралі-спринт.

15.2. Вручення нагород відбудеться згідно Програми змагань 09.11.2013р.

Закладка Постоянная ссылка.

Комментарии запрещены.